dimecres, 7 de gener del 2009

La nit de Nadal



Aquest any hem celebrat la nit de Nadal a casa. Ha estat un pèl estressant perquè la coordinació de feina, compra de regals i preparació del sopar va produir algunes tensions, però finalment sempre val la pena passar els nervis. A més a més, aquest any la Mire ha tornat a casa pel Nadal, com a l'anunci (no faré propaganda), i ha estat doblement celebrat!

Va ser un sopar tipus pica-pica. En aquest post us resumeixo la seva composició i als següents posts vindran les receptes corresponents:


- croquetes de salmó
- pastís de formatge amb pebrots de colors
- cullereta d'escopinyes amb taronja
- tartaletes de brandada de bacallà amb confitura de tomàquet i olivada
- mini-quiches de tomaquets cherry
i per acompanyar;
- pa de xapata amb tomàquet
- platet de pernil
- paté de xaminyons
- paté de fines herbes

i no van faltar els postres que va fer la mare, un flam de xixona que va treure del blog de la Gemma "la cuina de casa" i que li va quedar boníssim, i els torrons! En acabat, a dormir amb aquella il·lusió que encara ens queda de trobar al matí següent algun regalet al costat de l'arbre.

10 comentaris:

Irisibula ha dit...

Això, això, Anna, volem les receptes, jo sobretot ambiciono les croquetes de salmó. Felicitats, noia, la taula té una pinta genial!

Maria ha dit...

Que bonic Anna... i l'arbre de Nadal que es veu... què és? Els patés els vau fer vosaltres? ho dic per la recepta..
Petons.

El cullerot Festuc ha dit...

Anna ja ho pots ben dir...jo sempre que tinc gent a casa m'estresso i acabo dels nervis...xo sempre val la pena!!!!! La taula et va quedar preciosa!!! Volem les receptes!!
Petunets,
Eva.

angels ha dit...

Quin goig et feia la taula, valia la pena l’estrès, i espero que l'arbre també, ja que fa molta il•lusió. Petons

Gemma ha dit...

Quina passada de menú! Amb tants plats, no m'estranya que hi hagués una mica d'estrés... sort que després tot l'esforç es veu recompensat, oi? Ja tinc ganes d'anar llegint les receptes ;)

Maria Rosa ha dit...

Anna,
Si la taula parada feia goig, t'aseguro que el sopar va ser excel.lent. La recepta de les croquetes m'agradaria tenirla.
Petonets.

OLLES I SOMRIURES ha dit...

Quin menú més lluït. T'ho vas currar bastant, moltes hores a la cuina per disfrutar amb els que més s'estimen.
Salut!!!!

Glòria ha dit...

Jo també m'afegeixo a la llista dels que esperen les receptes. Ara bé, no volem que t'estressis com quan vas preparar el sopar. Esperarem, no t'amoïnis, ja, ja.

Fins aviat

La cuina vermella ha dit...

Uauau! com m'agrada aquesta taula tan ben parada i tan plena de coses bones! ummmm!

Anna ha dit...

Iris, ja tens la recepta de les croquetes, és a tenir en compte!

Maria, els paté no els vaig fer jo, els vem comprar al mercat, que els tenen molt bons!

Eva, ens posem nervi perquè ho volem fer bé ;) gràcies.

Angels, els regalets, grans o petits, sempre fan molta ilu...a més van ser cuina-regals!

Gemma...receptes publicades! No són coses complicadaes peròp donen feina!

Maria Rosa, ma mare també m'ha dit que la volia...està clar que van ser l'estrella!

Olles i somriures! una curradeta amb recompensa, que vaig tenir regalet i tot!

Ei Gloria, res d'estrés per publicar receptes! cada cosa al seu temps!

Parelleta vermella, gràcies!!!