diumenge, 11 de gener del 2009

Cullereta d'escopinyes amb taronja



I la darrera recepta del sopar de la nit de Nadal van aquestes escopinyes tan refrescants que ens va mostrar l'Eva al seu blog El cullerot festuc. Evidentment, del que va sobrar i vaig servir en un platet a part, no en va quedar ni el suc!

Ingredients:

- 1 llauna d'escopinyes
- taronja
- llimona
- pebre
- oli d'oliva
Preparació:

Fer una vinagreta amb el suc de les escopinyes, l'oli i el pebre.

Tallar a pèl els grills de la taronja.

Presentar unes quantes escopinyes, amb la taronja i una mica de vinagreta. Decorar amb pell de llimona.

5 comentaris:

El cullerot Festuc ha dit...

A que és molt bona la combinació??? A casa agrada moltíssim!!!
Petunets,
Eva.

Cuinagenerosa ha dit...

anna, un sopar de nadal fantàstic, em quedo amb unes quantes receptes i espero el sopar de la nit de cap d'any perquè estic segur que devia estar al mateix nivell.
un petó.

illetapitita ha dit...

Ostres ana, quin menú més bo que vas fer!
Una mica d'aquí una mica d'allà i menges com un senyor!
La cullereta d'escopinyes la tinc pendent!
Un petó i que tinguis un molt bon any!

Maria ha dit...

Ja m'hi vaig fixar amb el menú de l'Eva. No em vaig decidir però si a tu també t'han agradat, ja sou més a dir que són bones.

Anna ha dit...

Eva, un 10!!

Manel, el cap d'any no el tinc documentat, però vem fer unes crepes variades molt bones!

Illetapetita, fes la cullereta, t'encantarà! Bon any!

Maria, prova-ho! però ben fresquet eh??