diumenge, 25 de gener del 2009

Amanida d'espinacs amb cansalada i parmesà



Vaig trobar aquesta recepta al blog food & cook i em va agradar per la seva senzillesa i perquè és una manera de menjar espinacs, sense pensar que som cabretes. Em recorda a la famosa Caesar salad, que no falta mai als restaurants americans...es podria fer també amb trossets de pollastre a la planxa...

Ingredients:

- un manat d'espinacs
- taquets de cansalada fumada
- parmesà ratllat
- oli
. vinagre de Mòdena

Preparació:

Netegem bé els espinacs amb aigua, els assequem i tallem la tija. Els col·loquem a un bol per amanides, els salem i amanim amb oli i vinagre. Afegim el parmesà ratllat i ho remenem bé. Ja es pot servir en bols individuals i a sobre hi repartim la cansalada passada per la paella amb molt poc oli.

La repetirem ben aviat.

10 comentaris:

OLLES I SOMRIURES ha dit...

Fàcil i bona. Que més podem demanar. Salut!!!!

El cullerot Festuc ha dit...

Quan li vaig veure a la Trota ja em va agradar...encara que cuits en fan dentera...a veure frescos!
Petunets,
Eva.

Mercè ha dit...

Anna, una amanida ben fàcil, eh?! Jo la prefereixo amb el pollastre... la cansalada no m'agrada massa. Petons!

TROTAMUNDOS ha dit...

Anna que bueno, veo que te animastes, te quedó riquisma, y que me dices de las espinacas frescas, pura delicia verdad??, nada que ver con las cocidas.

Besotes guapa.

Maria ha dit...

Si Anna, tens raó, molts cops la senzillesa d'un plat no vol dir que no sigui ben saboros, com aquest..
Petonets..

La cuina vermella ha dit...

A mi també m'agraden crus els espinacs, aquesta combinació és fabulosa!!!

MªJose-Dit i Fet ha dit...

M´agraden tots els ingredients així que aquesta amanide segur es bona bona

Cuinagenerosa ha dit...

els espinacs tendres crus m'agraden més que no pas cuits, i amb aquesta fórmula tan senzilla deuen estar fantàstics.

RUBEN ha dit...

Ei Anna! Una recepta senzilla i segur que ben bona!! La penso fer ben aviat! Molt bé!!

enric ha dit...

A vegades ja m’ho diuen, ja, que estic una mica com una cabra, però no serà per menjar espinacs crusos (mira, mira, com somriu en Manel).