diumenge, 2 de març del 2008

29è aniversari

ALOHA!!! Aquests dies he descansat de cuina ja que hem dinat i sopat a fora per celebrar el meu aniversari. El dissabte la Maria Rosa ens va fer un dinar casolà dels que venen molt de gust i vem sopar alguns pintxos al Txacolin entre cervesa, cervesa i cervesa...i és clar, el que té la beguda, que la gent es queda tancada als labavos dels bars i se'ls ha de rescatar tirant la porta avall...no vaig ser jo ;)
Gràcies a tots per haver vingut i especialment al Sergi, la Mary i la Cèlia&Jero, que ho tenien més difícil! Lauri i Mònica, us vem trobar a faltar.

Sorpresa! M'han regalat un wok!!! I aquesta vegada és compatible amb cuines d'inducció! És a dir, no trigareu a veure una recepta feta amb aquest estri.



L'altre regal culinari ha estat...no us ho perdeu...una mena de motlle de silicona per coure els aliments al microones com si fos una papillote. M'encanta. Mire, la camisa és xulíssima!





Avui hem dinat a un restaurant italià al que tenia moltíssimes ganes d'anar. És el Specchio Magico (Luis Antúnez, 3 de Barcelona). Després de fer-li la primera queixalada al giganti (pasta gegant farcida de ceps, formatge, etc. amb salsa de tomàquet i albahaca) he entrat en una mena d'estat d'èxtasi i l'Specchio ha passat automàticament al nº1 del ranking de restaurants italians. He de dir, però, que el Topo Gigio estaria en una categoria a part! El Jordi ha pres uns macarrons amb foie d'ànec espectaculars, tots dos amb la corresponent dosis de parmesà ratllat directament al plat. El servei molt agradable i atent, el local petit, ple de fotos i quadres amb un gran mirall. El preu és el que ens havia fet enrera vàries vegades, però la qualitat i l'abundànica de les racions s'ho val.

Ara mateix sento una oloreta de brownie que surt de la cuina...mmmm. Quan tingui la foto la incorporaré a l'entrada de la recepta que ja havia penjat.

A tot això he de sumar la classe del dijous amb la Mireia Carbó i la trobada de blocaires, on m'ho vaig passar teta! Ja sé quina serà la primera recepta que probaré de fer, jeje. Tinc un munt de receptes pendents i, evidentment, algun suc...a cuinar!!!

9 comentaris:

La cuina vermella ha dit...

Per molts anys, Anna! Carai quina festassa de celebració amb aquest dinar tant suculent... quina gana!
Sigues feliç!
La parella vermella!

Mar Calpena ha dit...

Moltes felicitats, noia! A mi els 29 se'm van fer una mica costa amunt, però segur que amb aquests plats que et "casques" se't faran molt agradables.

EL CULLEROT FESTUC ha dit...

MOLTES FELICITATS ANNA!!!...Espero que passessis un fantàstic dia...i que amb aquets regalets culinaris...ens fagis alguna recepta ben aviat!!!!...
Molts petunets d'una altra peixos!
Eva (terrassa)

Gemma ha dit...

PER MOLTS ANYS!
Això sí que és celebrar bé un aniversari, festes, dinars, cerveses, amics i regals!!!!
Ja estem esperant receptes amb el wok, la Gemma de Bcnmonamour en té un i en sap molt, segur que té alguna recepta penjada...
I com és aquest motlle de silicona per coure en papillote al microones? No n'he sentit a parlar mai :( M'he quedat moooolt intrigada!
Felicitats i a seguir celebrant-ho ;)

Ester ha dit...

Moltes felicitats Anna!, que bé que haguem format part de la teva setmana fantàstica, tot un honor
Ester

Anna ha dit...

Moltíssimes gràcies a tots!! De moment em fa il·lusió fer anys...ja veurem l'any que ve.

Gemma, demà penjaré la foto del papillote de silicona perquè el vegis.

un petonàs!!

Anònim ha dit...

Felicitats Anna! 29 anys són un tresor! Jo encara no m'havia decidit a anar a l'Specchio pel preu i això que sóc una súper fan de la cuina italiana, però si el recomanes m'hi planto el dissabte per sopar!

Anna ha dit...

Gemma, ja he penjat la foto de la papillotera, espero que te'n faràs una idea.

Iris, gràcies! Ja em diràs què et sembla l'Specchio (no s'hi val a dir que és car, jeje).

Gemma ha dit...

Quin estri més estrany... què hi faràs?
Afanya't a provar-lo, que ja tinc ganes de veure si funciona... ;)