dilluns, 17 de març del 2008

Crema de llimona



Una alternativa molt refrescant pel dia de Sant Josep.

Ingredients per a 8 persones:

- 4 llimones
- 4 ous
- 300 gr de sucre
- 50 gr de Maizena
- 1 litre d'aigua (mineral)

Preparació:

Raspar tota la pell de les quatre llimones. Escórrer el suc de les llimones i reservar-lo. Posar el litre d'aigua al foc fins a arrencar el bull.

En un bol gran, barrejar molt bé el sucre, els ous i la Maizena. Afegir-hi les ratlladures, el suc de les llimones i l'aigua calenta. Posar-ho al foc i remenar fins que bulli. Colar i abocar-ho en copes i guardar-ho a la nevera fins al moment de servir-ho.

Jo hi he afegit uns trossets de...coco!


És una recepta de la Carme Ruscalleda del llibre "Cuinar per ser feliç". És senzillíssima (com la de casa de tota la vida) i quan arriba a taula és VIST I NO VIST!

7 comentaris:

La cuina vermella ha dit...

combinació deliciosa... de fet, és com si el coco quedés bé a tot arreu, no trobes! Teniem raó quan et vam coronar com la Reina del Coconut. Tot fantàstic.

-------------------------------------------- ha dit...

Hola, Anna

Sóc la Glòria, ens varem conèixer a la classe de la Mireia Carbó.
M'apunto aquesta recepta, un dia d'aquests la provaré. Facileta però resultona. Ens veiem el 28!

Ester ha dit...

Jo en faig una de semblant però e taronges, es deixa menjar
Felicitats
Ester

Gemma ha dit...

Je je je! Has de posar coco a tot arreu :)
Estic segura que aquesta crema de llimona ha de resultar excel·lent com a postres lleugeres d'un dinar copiós... me l'apunto!

Anònim ha dit...

mmmmm.....que bona Anna!!!...de ben segur que es deliciosa...quina gràcia lo del coco...ets una "forofa"...jeje!!!
Petunets,
Eva (terrassa)
Pd. genial l'estoig de vapor...m'encanta!!!! he fet ja de tot...verduretes...peix.... ;) Espero una altra recepta teva, eh?

Aran, Carles i Eli ha dit...

Hola soc la Eli i he trobat el bloc a traves de La Cuina de casa. Jo tambe soc forofa de coco! de fet la proxima recepta que penjare son de blondies amb xocolata blanc i coco... Es que aqui als USA tambe son adictes a les coses amb coco: pastis de pastanaga amb coco, pastis angel de coco, muffins de mango i coco... suposo que el dolcet que els hi dona, els hi agrada molt... I sobretot a la cuina Thailandesa, on es mes que reconegut que la llet de coco es posa a tot arreu! Desde arrossos per postres, passant per pollastre, sopes i peix.

Felicitats pel teu bloc, m'ha encantat, en especial les fotografies!

eli

Anna ha dit...

Hola!! Quina sorpresa veure tants comentaris. ME n'alegro que us agradi la receptilla.

Glòria, no podré anar a la classe aquesta vegada...em fa molta ràbia...la propera no me la perdo!

Ester, jo també havia pensat de fer-la un dia de taronges, segur que és molt bona!

Gemma i Eva, ja veieu, coco forever!!

Eli, quina ilu que em llegeixis desde tan lluny. Estaré pendent de la recepta dels blondies. Per cert, aprofitant que ets per terres yankies, t'agrairia molt si em poguessis passar la recepta de l'apple pie, el típic, the american, però testat, eh? una abraçada!

una abraçada a tots!