dilluns, 10 de desembre del 2007

Pastis de formatge fresc amb maduixes



Ingredients per a unes 6-8 persones:

- 125 gr de sucre
- 3 rovells d'ou
- 50 ml d'aigua
- 50 ml de suc de llimona
- 8 fulles de gelatina
- 250 gr de formatge fresc tipus Quark (o "Piladelpia")
- 400 gr de nata muntada amb 60 gr de sucre
- fruita fresca per decorar, en aquest cas, 12 maduixes

Preparació:

Fer una crema amb el sucre, els rovells, l'aigua i el suc de llimona, només fins arrencar el bull.

Posar les fulles de gelatina en remull fins que s'estovin, escórre-les de l'aigua i desfer-les a foc molt lent fins que quedi una aigua espessa.

Mesclar la crema amb la gelatina fosa i afegir el formatge fresc. Quan estigui ben mesclat, afegir la nata muntada amb el sucre i barrejar amb molt de compte.

Abocar a un motlle, folrar-lo amb paper film i deixar-lo mínim 4 hores a la nevera.

Abans de servir el pastís, decorar-lo amb la fruita...quines maduixes, eh?

3 comentaris:

Gemma ha dit...

Sï, unes maduixes espectaculars, però jo em quedo amb el pastís :)
Té un apinta boníssima!

Anna ha dit...

Em vaig deixar de posar-ho, és una recepta de la Carme Ruscalleda (la rusqui, com li dic jo).
No queda bé que ho digui jo, però estava extra, em van felicitar molt ;)

gemma ha dit...

Quina pinta! I les maduixes! Semblen artificials... són totes iguals!