dijous, 8 d’agost del 2013

Pastís de carxofa



Tinc el blog molt abandonat. Segueixo seguint una pila de blogs principalment culinaris i m'encanta veure que les idees no minven i el nivell tant de les receptes com de les fotografies és cada vegada més alt. Aprofitaré els dies de repòs que he de passar a l'hospital, esperant a que neixi el nostre segon fill, el Pau, per publicar algunes receptes que he fet els darrers mesos. En alguns casos de moment només podré posar la fotografia però ja ho aniré completant de mica en mica.

Començo doncs per aquest fantàstic pastís de carxofa. El vaig preparar al gener per un dinar amb el Jero i la Cèlia, i vaig encertar perquè els agraden molt les carxofes. La recepta me la va passar ma mare, del llibre de l'Ana Mª Carulla del programa que feia a TV3 fa anys, i em va semblar simplement espectacular. Us en deixo alguna foto per anar fent dentetes!