divendres, 4 de juliol del 2008

Sopa freda de meló amb encenalls d'ibèric



Ja fa unes setmanes vaig coincidir amb la Laura a un dinar amb companys de la feina i vem trobar un munt de coses en comú, entre elles, la cuina. Em va passar una recepta d'una sopa de meló i finalment la vaig tastar ahir nit...boníssima! Copio la recepta tal i com me la va passar.

Ingredients:

- 1 meló
- 1 copeta de vi blanc
- 1 copeta de licor de meló
- 1 copeta de crema de llet
- sal
- encenalls de pernil (si és jabugo molt millor!)

Preparació:


Tritures bé el meló (amb el turmix o batedora) i després afegeixes el vi, el licor, la crema de llet, sal i ho acabes de barrejar tot bé. Ho poses a la nevera perquè quedi fresqueta.

En el moment de servir-la a taula, afegeixes per sobre el pernil en forma d´encenalls. Jo enlloc d'encenalls he fet una mena de rotllo de pernil i l'he plantat al mig. I "voilà" ja la tens! Està boníssima!

Laura, m'ha encantat!

5 comentaris:

Cuinagenerosa ha dit...

anna, no he fet mai la sopa de meló, però n'he menjat i m'encanta. ara ja no tinc excusa per no fer-la aquest estiu.

Camil Ros ha dit...

la tastarem, aquesta recepta amb alcohol no la coneixia, li feta alguna vegada amb la crema de llet o també amb iogurt.

La cuina vermella ha dit...

Exquisidament genial aquesta sopa freda, la farem... segur!
petons Anna!

Unknown ha dit...

Genial! Aquest blog ha estat una gran troballa...una il•luminació!
Molta sort!

Anna ha dit...

Ei Pilumm, benvinguda! En general, les coses simples són les més bones...la propera vegada la faré com dius. gràcies pel comentari!