dissabte, 12 de maig del 2018

Xia amb llet de coco, maduixes i mango



Diumenge, m'aixeco d'hora, no cal despertador, no ve de 5 minuts, i cap a les 8,30h soc a la piscina, nedo uns 40 minuts i torno conduint, plou, poso benzina, la noia que em cobra em diu que deu nidó el que plou...li dic, porto el cabell moll de la piscina ;) riem!

I per esmorzar, ja m'havia deixat el retall de la recepta a la cuina, per preparar-la en un moment (l'he escurçat, està clar). La primera apreciació és que no queda de cap manera com a la foto, però no m'estranya, vaig assistir fa molts anys a un taller de la Beky Larson (no estic segura si es diu així), és una prestigiosa fotògrafa de menjar, i és clar, la preparació era increible, inclús els aliments en molts casos no eren ni de veritat. Per tant, que no hi ha manera que els fresons es vegin enganxats al vas? ...tranquila. Segon, s'acosta el Marc i em diu...però què és aquesta marranada!!! juajuajuajuajua, li faig repetir i li envio a ma germana per watts, es peta!


Però el mes important, em venia de gust fer-la, i l'he fet, i a sobre estava boníssima!!!

Ingredients:

- 1/4 de tassa llavors de xia
- 1 tassa de llet de coco
- 50 gr de maduixes
- 1/2 mango fet puré

Preparació:

Posem a hidratar les llavors de xia amb la llet de coco tota la nit (jo 15 minutets). Tallem les maduixes i les posem a un got. Hi afegim la xia hidratada i ho acabem amb el puré de mango. 

Bonissima manera de començar el dia, acompanyat de dues magdalenes de xocolata casolanes! mmm!