diumenge, 15 de febrer del 2009

Suc de taronja i poma



La poma i la taronja són dues fruites absolutament habituals a la majoria de cases. En general, prenem suc de taronja per esmorzar o com a postres. Us proposo que barregeu el suc de taronja amb el suc liquat d'una poma...boníssim!

Ingredients per a un got:

- 2 o 3 taronges
- 1 poma

Preparació:

Fer suc de taronja amb un expremedor. Pelar la poma, fer-ne 4 talls i treure'n el cor. Liquar la poma i barrejar els dos sucs. Beure ràpidament per no perdre les vitamines pel camí!

Ara que veig les bombolles de la fotografia, penso que el suc de poma no era liquat, sinó que vaig batre el suc de taronja amb els trossos pelats de poma. De les dues maneres us quedarà bé.

6 comentaris:

Glòria ha dit...

Quan dius batre el suc de taronja amb la poma, et refereixes a triturar-ho?. Suposo que d'aquesta manera deu quedar un suquet ben espès. Ummmmmm! que bo!.

Fins aviat

xaro ha dit...

Anna, ja fa temps vaig llençar la liquadora pq no la feia servir casi mai, donava molta feina a netejar-la i ocupava molt d'espai, però filla llegint els teus batuts estic tentada de comprar-ne un altre!!!!

Maria ha dit...

De liquadores n'he tingut 3, i totes han acabat regalades... Ja no tinc humor per netejar tant.. Això els joves com tu.. Ja se de que estas tan maca, si et cuides tant..
Petons

MªJose-Dit i Fet ha dit...

Ja pots pensar com ens pendrem el suquet per esmortzar eh?? petonets maca

Anna ha dit...

Glòria, si, en aquest cas el baig triturar (amb la batedora pels sucs), però com hi anava suc de taronja no va quedar massa espès.

Xaro, ara a trobes a faltar la liquiadora eh?? Home, són un trastet més, però si t'agraden els sucs, t'obre tot un món de possibilitats...llavors, has de fer-t'ho venir bé perquè ho netegi un altre ;)

Maria!!! Ja et faré un bon suc un dia d'aquests!

Maria José...tinc dos sucs pendent de penjar...un del cap de setmana i l'altre d'ahir...torno a estar suquera!

Pebbles ha dit...

Tindré que treure la liquadora de l'armari i provar-ho. A mi em passa el mateix que a la Maria, em fa tanta mandra netejar-la que la tinc en un racó.