dimecres, 7 de maig del 2008

Islàndia, el país del foc i el gel

Després d'uns "estupendus" dies de vacances a Islàndia, torno a posar-me en marxa amb el kiwi.

Abans de marxar vaig rebre un regal molt especial, el premi de les amigues i els amics blocaires de part de la Glòria de El cafè de nit. Moltes gràcies per pensar en mi!!!

Us faig 5 cèntims del viatge:

1- Comencem divendres a les 3 de la matinada: Barcelona - Girona - London Stansted - Reykjavik. Un cop a Islàndia fem ruta enmig de la pluja i dels paratges volcànics fins la primera granja.

2 - Hem visitat cataractes espectaculars, les hem vist desde tots els angles, per davant i darrera, fins i tot hem atravessat una petita gorja amb els peus a l'aigua glaçada del riu sota la llum de la posta de sol. Ens hem banyat a la Blue Lagoon a la capital, tota una experiència.

3 - Hem fet excursions a cràters de varis volcans, llacs, glaceres increibles, platges paradisíaques, camps de lava, formacions rocoses curioses, geisers i zones geotermals molt actives. Hem vist puffins (uns minipingus o frailecillos), i els hem fotografiat, bé, tots no ho hem pogut fer...hem vist molts cavalls, foques i dofins (però no balenes...quina mala sort).

4 - Hi ha hagut sol, núvols, pluja, neu i, sempre, un vent que tirava enrera, a nosaltres i a les portes del cotxe!

5 - Hem estat a tot tipus de granges, amb animals, sense, sempre amb el sac de dormir i quasi sempre amb una cuineta amb la que ens hem alimentat (subsistit) a base de pasta i sopes preparades. És el páís del fast food, ja que els restaurants són caríssims. La tornada, Reykjavik - Barcelona, molt més pràctic i ràpid!

Durant el viatge ens han acompanyat 4 càmares de fer fotos (una per persona), una càmara de filmar, i uns 8 objectius acompanyant dues de les càmares. És a dir, ho hem documentat TOT, i aquí en teniu un petit recull!

Gemma ha dit...

Ei, que les fotos no hi són!!!
Suposo que no deu funcionar l'enllaç...
Volem fotos, volem fotos!
Quina enveja... ;)

Anna ha dit...

ahir a la nit vaig estar batallant amb lo de les fotos però em donava error, i a sobre panadera pel Barça, o sigui que avui ho arreclo!!!

(és per posar una mica d'emoció ;)

gina ha dit...

quin viatge tan xulo i emocionant, ja teniem ganes que tornesis

Gemma ha dit...

Ole, les fotos són espectaculars! Islàndia és un país de paisatges preciosos... és un destí que tinc a dalt de tot de la llista de destins pendents...

Glòria ha dit...

Ja et trobàvem a faltar, benvinguda de nou. Unes fotos molt interessants i sobretot, el paisatge de gel espectacular. Molt bé les imatges gastronòmiques.

Fins aviat

mercè ha dit...

Hola Anna:
Ja veig que has penjat un esboç del viatge i l'slide amb algunes de les fotos que heu fet... a tenor del que he vist, estic segura de que teniu un reportatge impresionant !!!
Consti que entro molt sovint tant en el teu blog com en el del Jordi, y tu si que poses coses amb assiduitat, però el del Jordi està molt abandonat... no hi penja res, i amb el material que té, és una pena !!!

Anima'l a que ho fassi. A tots els que ens agrada la fotografia, ens encanta veure bones fotos d'altres blocaires, i las de'n Jordi ho son !
Gràcies per venir-me a veure al meu Blog. Em va fer molta il.lusióque mi deixesis un record.

Un petó ben fort.
Mercè.

mercè ha dit...

Acabo de rebre un altre premi i vull compartir-lo amb tu. El trobaras en el meu blog "captant detalls".
L'amistad no enten d'edats... ni de diferències de temes en els respectius blogs...
L'amistat neix, si troba el camp propici !!!
Un fort petó.

Anna ha dit...

Ei Glòria, gràcies per la benvinguda!

Baba, primer agraïr-te el premi que has compartit amb mi, em fa molta il·lusió. Respecte al Jordi, tens raó, té moltes fotografies que haurien d'estar penjades al Cached Light...ja li he picat el crostó, i la Mª Rosa també! A veure si torna a activar-lo! De tota manera, quan tingueu el recull de Samarcanda i nosaltres el de Islàndia, hem de fer un dinaret made in Kiwi!!!

petonets!

gemma ha dit...

Ohhhhhhh, són impressionants! Tinc moltes ganes de viatjar a Islàndia... és un dels nostres viatges pendents!