dissabte, 29 de març del 2008

Batut de poma i menta



Ja és dissabte!! I abans d'anar a fer una mica d'esport, res millor que un bon...cafè amb llet? ho sembla, però no...un batut!!

Ingredients per a un got:

- 1 poma
- 1 o 2 fulles de menta
- 200 ml de llet aprox.
- mel
- llimona

Preparació:

Pelar la poma, treure'n el cor i posar-la a trossets a la batedora. Afegir la llet, la menta, una cullerada de suc de llimona i una de mel. Batre-ho tot i si us agrada fresquet, afegiu uns glaçons. La menta li dona un gustet molt bo.

4 comentaris:

Gemma ha dit...

Ja m'estranyava a mi tants dies sense batuts...
Ahir et vam trobar a faltar! Però ens veurem a la propera, eh?

Cuinagenerosa ha dit...

anna,
si passes pel meu bloc t'hi he deixat un petit reconeixement per la teva tasca.
fins aviat

Pebbles ha dit...

Serà qüestió de probar els teus batuts, aquest miraré de preparar-lo avui, a veure si li agrada al meu fill que fa molt d'esport.
fins aviat.

Robert Camps ha dit...

Hola Anna!

Per fi me animat a començar el meu blog sobre formatges!
No se si et vaig comentar que soc formatger artesà, i he decidit de crear un petit raco per donar a coneixer la cultura del formatge.
Per si pot ser del teu interes, t'invito a fer-hi un cop d'ull a tu i a tots!

Una abraçada!