dilluns, 7 de gener del 2008

L'entrada nº 50 coincideix amb els Reis!!!



Els reis, que tot ho saben, m'han portat un munt de coses perquè pugui seguir provant noves receptes.

El primer llibre que em van regalar, Passa'm la recepta, em va fer molta il·lusió ja que l'havia fullejat a una llibreria i em van encantar les receptes que proposa la Marta Carnicero...n'hi ha per totes les ocasions.

El segon llibre, o millor dir bíblia, és el Cuchara de Plata. És un recull de receptes de cuina italiano-mediterrània, en ni més ni menys que 1.191 pàgines!! N'hi ha de tots colors, us ho asseguro...i inclou menús d'un grapat de xefs italians de primera línia.

El tercer llibre, però no per això em va fer menys ilu, va ser el de la gran Carme Ruscalleda: La cocina mediterranea de Carme Ruscalleda. És el tercer llibre que tinc d'aquesta cuinera tan estrellada per les famoses Michelin. Tot i que hi ha alguna repetició, ja tinc algunes receptes fent cua!

Acabat l'apartat de llibres, els reis m'han dut un estri per portar els aliments a la cassola, un difusor d'oli (els convidats quedaran bocabadats) i el més emocionant...un CREMADOR (o soplet) PROFESSIONAL!

Aquest Nadal marcarà un abans i un després a...el kiwi blau!

1 comentari:

Gemma ha dit...

Quina passada de Reis!!! Amb tants regals culinaris, ja estem esperant resultats...
Bon any nou!