dissabte, 12 de setembre del 2009

Coquetes de botifarra i poma



Aquest estiu m'he comprat el llibre de la Mireia Carbó "La cuina et dóna joc" i la primera recepta que he triat per a un sopar de divendres són aquestes coquetes facilíssimes de fer.

Ingredients per a 8 persones o més:

- 1 paquet de pasta per a crestes
- 150 gr de botifarra negra o blanca
- 1 o 2 pomes
- 100gr de formatge de cabra (de rul·lo)
- 1 grapat de panses i pinyons

Preparació:

Escalfeu el forn a 180ºC (amb l'escalfador de baix i dalt). Peleu la poma i talleu-la a dauets. Barregeu la poma amb la botifarra, el formatge esmicolat, les panses i els pinyons. Pinteu la safata del forn amb una mica d'oli d'oliva. Sobre cada obleia de pasta, col·loqueu una mica del farcit, però no les tanqueu. Coueu-les al forn, ja calent, fins que la pasta sigui cuita. Es poden menjar calentes, tèbies o fredes.

Es poden acompanyar amb una mica d'amanida i queden boníssimes amb tota mena de farcits. Jo en vaig fer també amb xampinyons i ceba caramelitzada.

7 comentaris:

Cuinagenerosa ha dit...

aquesta pasta per fer crestes dóna molt de joc tant per fer coquetes dolces com salades, i amb aquesta combinació clàssica de poma amb botifarra negra han d'estar boníssimes.

Glòria ha dit...

Una manera diferent de fer les crestes. Bona idea i bona combinació de sabors.

Fins aviat

Gemma ha dit...

Jo també les he fet moltes vegades, i ja veuràs que admeten mil variacions... queden boníssimes, visca la Mireia Carbó!

Mònica ha dit...

Quina bona idea noia i és molt fàcil de fer. Aquestes combinacions de dolç i salat són perfectes.
Mònica

Maria ha dit...

Hola reina... t'he repassat les entrades i em pensava que m'havia equivocat de blog, tantes de seguides... la nova vida et prova, eh?? que et veig amb molta força.
Petons i a reveure, ullarros!

Mercè ha dit...

Anna, una recepta ben senzilla i bona, com totes les de la Mireia! :)
Petons!

MªJose-Dit i Fet ha dit...

Què bona la recepta Anna!! la copio pero un sopar de divendres que tinc més temps per cuinar...petonets