dissabte, 2 de maig del 2009

Truita ràpida de cibulet



Em passa sovint que compro herbes per a fer un plat en concret i les que no utilitzo se m'acaben fent malbé a la nevera. L'última vegada que vaig comprar cibulet al mercat ho vaig comentar a la parada, i em van dir que l'aprofités per fer una truita, que queda boníssima...i així ho vaig fer...i val la pena, ja que converteix una truita a la francesa en una petita delícia!

Ingredients per a una truita:

- 1 ou
- unes branquetes de cibulet
- oli i sal

Preparació:

En una paella calenta, afegir un fil d'oli. Batre lleugerament l'ou en un plat fons, salar, i afegir el cibulet que prèviament hem rentat amb aigua, assecat i tallat. Remenar i abocar a la paella. La resta ja la sabeu ;)

6 comentaris:

Glòria ha dit...

A mi també em passa igual amb les herbetes. Ara ja sé com aprofitar el cibulet.

illetapitita ha dit...

mmm... truita de cibulet, me l'apunto!
Jo també he fet el flam de mató i puc dir que és boníssim!
Una abraçada!

Maria ha dit...

Ostres, que original la truita.. També la provaré.. ( Tinc que enviar-te alló però encara no he pogut buscar-ho, que guardo tantes coses que em costa trobar-les..)

Sargantana ha dit...

Segur que és deliciosa. I segur que la tastaré aviat, tenc mitja bossa de cibulet abandonada a la nevera

Anònim ha dit...

Hola!! Et segueixo sovint, pero mai t'havia escrit. Moltes felicitats pel blog!! Es que a mi tb em passava lo de les herbes fresques i ara he descobert que si les congelo tb fan el fet. Amb el cibulet, el que faig es tallar-lo petitet, possar-lo en una bossa o un pot i cap al congelador. Quan elvull utilitzar el trec i el posso on sigui i en uns minuts esta descongelat! Aixi ens tens sempre a ma. Espero que et serveixi!!

Anna ha dit...

Hola anònim! És una bona idea...el meu error havia estat congelar les herbes senceres, i quan les tallava, de seguida se m'aixafaven...si ja ho guardo talladet, quedarà molt millor. Gràcies pel consell!!

Anna